Followers

cari2

Saturday, July 30, 2011

~~DoaKan Untuk SaYa~~

Assalamualaikum..
sumer sihat ker??
arap2 sumer sihat la..
dimas demam, batuk n selsema..>

mlm nie, dimas nk minta jasa baik korang la..
smg bjaya operate esk papa...syg papa...
bukan pe, esk buah hati dimas nk operate lulut die..
dimas risau la coz xade d cc die spjg die operate..
dimas di utara n die di timur sana..
sedih sebenar..
tp alhamdulillah die memahami dimas xdpt teman die..
skrg dimas hya mampu bdoa dr jauh jer utk die..
sbb 2 dimas minta jasa baik korang sumer sm2 doakan la
semoga operate 2 berjaya..
xde effect slps operation 2..

buat WAN AHMADULHADI,
syg mintak maaf xdpt jg papa time operate nie..
syg tau papa nk syg d smping papa walaupun papa kata xpe..
syg mintk maaf sgt2 papa..
syg doakan operation papa esk berjaya khendaknyer..
insyaallah, lau xde halangan pas nie syg sentiasa d cc papa..
syg papa sgt2 tau..
papa jg diri elok2 tau...
I LOVE U SO MUCH PAPA....(-_-)

doa syg sentiasa mengiringi papa...
....(¯`v´¯)
..... ·.¸.·´
...¸.·´
.. (
i love you so, much !!!!

Monday, July 18, 2011

minta tolong kawan2...

assalamualikum..


coretan sblum tido mlm nie..
dimas nk minta tulun ngn korang sumer..
dimas nk suh vote gambar dimas nie..
dimas ad masuk 1 contest anggun muslimah dlm fb..
tulun vote gambar dimas yer kawan2..
dimas hanya mmpu ucapkn jutaan terima kasih 
hanya Allah yang mampu bls jasa kalian sumer..


TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI VOTE PIC DIMAS..=)
      ..........................


ni cara2 nk vote pic dimas::


~bukan gambar ni tau~ hehe
UNTUK VOTE:

1ST CLICK LIKE FESYEN BARU PAGES:http://www.facebook.com/pages/Fesyen-Baru/154805887875431

2ND CLICK LIKE MY PHOTO: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=233965373292815&set=a.228983983790954.56833.154805887875431&type=1&theater

~~tulun vote pic nie...hanya allah yang mampu membalasnyer..tq..=)


nite sumer..muga2 dpt mimpi yang indah2 mlm nie... 
syg kamuuu.... muaaahhh...


tata titi tutu....^_^

Friday, July 15, 2011

¸.•´✿◕ LAWAK BINATANG BERSAHABAT ~♥✿.¸¸

Assalamualaikum...


apa khabar sumer nyer???


dimas ttarik dengan lawak nie...
biar pun lawak namun ada isi tsirat nyer...
sm2 kite hayati...


                            ...............................




LEMBU: Hai anjing, apa habaq? Macam ada yg tak kena je?

ANJING: Aku tengah tension nih. Mau je aku gigit manusia tadi.

LEMBU : Eh? kenapa?

ANJING: Aku lalu tepi 2 orang manusia lelaki dan perempuan yang sedang berkepit. Tetiba si lelaki terperanjat dan terus melompat dan berkata "Hoi anjing! pergi jauh-jauh, najis!".

LEMBU: Ya, lah. Ko kan haram. Najis tahap berat bagi manusia. Biasalah tu..

ANJING: Kalau aku najis sekali pon, kalau dia tersentuh aku, boleh disamak. Yang dia sentuh dan raba-raba awek dia tu apa? Boleh ke nak samak dosa?

LEMBU: Betul tu. Memegang wanita yg bukan mahramnya tanpa ikatan yg sah, lebih dahsyat kenajisannya daripada memegang ko anjing, malah tak boleh suci sekalipun disamak.

ANJING: Wah.. ayat ko memang power la...manusia kena ubah pepatah "Pandai macam LEMBU"

jom sama2 fikirkan sejenak dn selamat beramal..(dtujukan khas pada saudaraku seISLAM)

~Hadits Rasulullah SAW~
~* Lebih Baik Ditusuk Jarum Besi Dari Pada Menyentuh Wanita *~

" Dari Ma`qil bin Yasar dari Nabi saw., beliau bersabda: Sesungguhnya ditusuknya kepala salah seorang diantara kamu dengan jarum besi itu lebih baik daripada ia menyentuh wanita yang tidak halal baginya."

(HR. Thabrani dan Baihaqi)






p/s~~ kongsi la ilmu buat sesama islam...
          copy la lau kawan2 nk copy....kite leh share sm2...=)