Followers

cari2

Saturday, November 26, 2011

~~Mimpiku~~

assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..
cewah cam dalam berita pulak..
hahaha..
rini cik dimas nak cerita cikit la mengenai mimpi dimas tempoh hari dan pagi tadi..
yang tempoh hari lu ek..
dims mimpi mengenai jeng..jengg..jenggggg...
malu pulak nak cerita..hehehe
ok2...dimas mimpi dimas btunang...
aiyakkkk dishhhhh..!!!!!
betul...dimas mimpi dimas tunang dengan buah hati dimas tau..
kami pakai baju colour soft pink..
yang sememangnya color febrett dimas la..
majlis tu blangsung kat umah..tp bukan umah dimas skrg..
umh tu cm besar jer..muat la 4-5 biji keta dlm umh..
dalam malu2 nk sarung cincin..
bunyi benda ni...kringggggggggggggggggggggggggggggggggggg..!!!
arggghhhh jam loceng dh bbunyi...mnandakan dh kul 6.30am..
so abis cam 2 la..jam loceng 2 kacau daun tau..
tp dimas risau la, org tua2 kata lau mimpi cam 2 jodoh kite xpanjang..
aduhhhh...risau eden di buatnyo....huhuhuhu
mintak2 jauh la...

ok lagi satu mimpi dimas, ini pagi tadi nyer...
tp mimpi sedih la..
dimas mimpi arwah datuk n nenek dimas..
sebak tau bila ingt arwah..
arwah dh tinggalkan kami sumer hampir 5thn..
tapi xpernah skali pun dimas mimpi mereka..
ni first time arwah atuk n nenek dtg dlm mimpi..
arwah atuk n nenek senyum jer sebelum mereka hilang dlm mimpi 2..
dimas ingt lg n leh bayangkan lg senyuman mereka..
Ya Allah, kau tempatkan lah arwah datuk n nenek ku di kalangan orang2 yang beriman di sisi mu..
sebak rasa bangun pagi tadi..huhuhuhu
arwah yang besarkan kami 11 adik beradik bila mak ayah dimas kuar cr rezeki..
skrg adik beradik dimas, alhamdulillah sumernyer berjaya masuk universiti..
terima kasih..jasa kalian tak akan dimas lupa sampai bila2..

teman2 sedekahkan Al-fatihah buat arwah datuk n nenek dimas..
Al-Fatihah....

~sekian~~


Thursday, November 10, 2011

SenDiriaN

assalamualaikum..
rini sebenarnyer dimas tak ada mood..
tapi sebab dah lama tak blogging..rindu pulak..
hehhehe

sekarang dimas rasa sunyi..
rasa cam diri ni dah hilang semangat pun ada..
tapi tak boleh...dimas kena stady smpai abis..
sikit jer lagi..

saat ni dimas rasa kawan-kawan baik dimas yang dulu
tak mesra ngan dimas..rasa cam ada jurang antara kami sumer..
dimas jadi segan nak mulakan topik bual..
lau dulu ada jer benda nak cakap..
korang mesti faham kan apa perasaan kita bila kawan baik yang kita leh kongi
suka duka tak mesra ngan kite..
korang jangan fikir benda lain pulak bila cakap mesra nie...
mesra = hubungan kawan baik, ok..!!!
entah la, bukan dimas nak salahkan sepe2 mungkin ada silap dari dimas sendiri..
bagi dimas kawan-kawan dimas adalah yang terbaik..sentiasa tulun dimas tiap kali dimas
perlukan bantuan tak kira dari segi pelajaran, kewangan, agama dan segalanya..
dimas hargai diaorang sumer
diorang sentiasa bagi semangat kat dimas..

buat teman-teman baik ku,
k.mas terlalu sayang kalian sumer..
andai k.mas ada tersalah budi bicara secara lisan atau perbuatan
k.mas minta maaf dunia akhirat..
k.mas nk kite cam sem 1 dulu..rindu kenangan 2...

wsalam...