Followers

cari2

Thursday, November 10, 2011

SenDiriaN

assalamualaikum..
rini sebenarnyer dimas tak ada mood..
tapi sebab dah lama tak blogging..rindu pulak..
hehhehe

sekarang dimas rasa sunyi..
rasa cam diri ni dah hilang semangat pun ada..
tapi tak boleh...dimas kena stady smpai abis..
sikit jer lagi..

saat ni dimas rasa kawan-kawan baik dimas yang dulu
tak mesra ngan dimas..rasa cam ada jurang antara kami sumer..
dimas jadi segan nak mulakan topik bual..
lau dulu ada jer benda nak cakap..
korang mesti faham kan apa perasaan kita bila kawan baik yang kita leh kongi
suka duka tak mesra ngan kite..
korang jangan fikir benda lain pulak bila cakap mesra nie...
mesra = hubungan kawan baik, ok..!!!
entah la, bukan dimas nak salahkan sepe2 mungkin ada silap dari dimas sendiri..
bagi dimas kawan-kawan dimas adalah yang terbaik..sentiasa tulun dimas tiap kali dimas
perlukan bantuan tak kira dari segi pelajaran, kewangan, agama dan segalanya..
dimas hargai diaorang sumer
diorang sentiasa bagi semangat kat dimas..

buat teman-teman baik ku,
k.mas terlalu sayang kalian sumer..
andai k.mas ada tersalah budi bicara secara lisan atau perbuatan
k.mas minta maaf dunia akhirat..
k.mas nk kite cam sem 1 dulu..rindu kenangan 2...

wsalam...

No comments:

Post a Comment